Komik Sözler, Güldüren Laflar, Komik Twit ve Face Sözleri
komik sözler ana sayfası
ana sayfa en komik sözler





En Komik Sözler

En Komik Sözler

Sizler için Komik Sözler Kategorisi altında En Komik Sözler hazırladık, yeni 2017 mesajlar ve sözler bulunuyor.

Sayfamızda en komik sözler komik laflar twitter komik sözleri face komikleri güldüren laflar kahkaha atacağınız sözler komik mesajlar buyrun

Uyudunuz mu ? Bende uyumadım.. Saka saka çise kalktım tekrar uyuyorum simdi saat gec oldu sizde yatın zıbarın sabah kalkamıyosunuz yoksa!!

İlkokulda resim öğretmenimiz timsah çizmemizi istemişti, Ben sadece su çizmiştim o da burada sadece nehir var timsah nerede dedi? Suyun altında diyerek 100 almıştım çok zekiyim yafff:))

Hem Yakışıklı Hem Zengin bide Anlayışlı olsun !. Diyo.. Sanki Üçü Bir Arada Kahve Siparişi Veriyo zilli.

5. sınıftayım babam teşekkür getir bilgisayarını yenileyeceğim dedi, ben de getirdim, geldi f5 e basıp gitti. O gün bu gündür başarıya küsüm.

Otobüs tıklım tıklım şoför bile ayakta gidiyor, teyze de pis pis bana bakıyor. Lan ayaktayım zaten, ne yapayım öleyim mi teyze ya.

Arkadaşa zengin oIursan beni tanırmısın dedim, tanımam dedi. işte gerçek dost, dürüst, samimi. mesela ben de onu tanımam. kankam benim.

Patronum kovunca sen beni kovamazsın ben istifa ediyorum dedim, tazminat alamazsın deyince o zaman sen kov dedim, artistliğin lüzumu yok.

Konuşup konuşup muhabbetin sonu geldikten sonra, Aman boş ver dedikodu yapmış olmayalım diyen kadın, Türk kadınıdır.

Fırıncı sıcak diye ekmeği eliyle zıplata zıplata getirince utanmıyor musun “milletin ekmeğiyle oynamaya diyip kaçtım.

Birbirini tanımayan iki insanın asansörle çıkarken takındığı ciddiyeti, ne bayrak töreninde, ne bir toplantıda ne de cenazede bulamadım hacı.

Her başarılı erkeğin arkasında bir kadın vardır dediler, döndüm baktım kimse yok. Boşa heyecan yaptım.

Psikoloğa gidip sorunlarım var dedim “hangimizin sorunu yok ki, hepsi geçer dedi gönderdi. Şimdi daha iyiyim. Profesyonel destek şart.

Şimdi bana kaybolan yıllarımı verseler hemen eksik var mı diye sayarım. Zaman kötü abi, yerde bulsan sayacaksın.

Ne kadar çok param olursa olsun sinyal sesinden sonra mesaj bırakmaya cesaret edemiyorum.

Fırıncı bak sana sıcacık ekmek veriyorum dedi. Abi nasılsa eve gidince annem bayatları yedirecek dedim. Sarıldık ağlaştık.

Turkcell’den gelen sana özel mesajını arkadaşımın telefonunda da görünce anladım kimseye güvenilmeyeceğini:(

Erkekler 2 ye ayrıLır, sonra küp küp doğranır, üstüne sarımsaklı yoğurt dökülerek.. ayyy yine cacık tarifiyle karıştırdım. Bi düşünüp dönecem bi saniye :)

Acilen birini sevip ondan darbe yemem lazım.. Dinlediğim şarkılardan duygulanamıyorum!

Sana gelmediğim gün çorabımın delik olduğu gündür gülüm.

2 Kola için 19 tl ödediğim cafenin tuvaletindeki otomatik oda spreyi cihazını söküp eve götürdüm.. Fakiriz ama saf değiliz çok şükür.

KERİZİ çok olan yerin, KRİZİ erken olur.

Ülkemdeki ZAMLAR, yağmur gibi DAMLAR.

Eskiden zamPARAydım. Kriz geldi zamSEFİL oldum.

Eskiden ekmek aslanın ağzındaydı. Şimdi aslanda aç.

Çok endişelendim. Bügün zam yapılmadı. Acaba hükümetin başına birşeymi geldi?

TATİLDEYİZ. imza: Cezaevindeki hortumcular.

Oyunu doğru partiye ver. Sonra oooy anam oy deme.

Dolar yine fırlamış. O ne fırlamdır siz bilemezsiniz.

Bütün umutlarım suya düştü. Ama boğulmadılar. Çünkü onlara yüzme öğretmiştim.

COK YARDIMSEVERIMDIR BUTUN YARDIMLERI KABUL EDERIM .

AşK BiR MuZ KaBuĞuDuR BaStIN Mı AyAğIn DeĞiL HaYaTıN KaYaR

Dost kara günde KARANLIĞA KARIŞIR.

Babam sevdi annemi aldı, Mecnun sevdi Leylayı aldı, ben sevdim babayı aldım.

DELİ gibi sevdim, MANYAK gibi evlendim.

Gerçekler acıdır, baklava tatlıdır, o zaman baklava gerçek değildir.

Kim demiş kırmızı ışıkta geçilmez diye? rahmetli geçerdi.

Kafanı çevirip durma! Aklından geçenleri okuyamıyorum.

Yiğidin cep telefonu meydandadır.

Alışmadık cepte telefon durmaz.

Açıköğretime kaydolalı 11 yıl olmasına rağmen hala 2. sınıfa geçemedim. Ama azimliyim.

SanaI Aşk sevenlere sesleniyorum; elektrikler gidince görürsünüz:)

Herkes mükemmeLi dışarda arar, boşuna aramayın ben evdeyim :)

Bir gün beni ararsan ya Iokantadayım yada karşısındaki kahvede ya seni kürdan gibi kuIlanıyorum yada kahvede sahte okey taşı olarak.

ErkekIer kaIeme benzer ne kadar nazik oIurlarsa oIsunlar ham maddeIeri odundur:)

Ey cep telefonlu Türk Gençliği.

Arsızın yüzüne tükürmüşler, Kapsama alanı dışındayım demiş.

İnsanı dert, cep telefonunu kart öldürür.

Bir cep telefonlu Türk dünyaya bedeldir.

At ölür meydan kalır, yiğit olur cep telefonu kalır.

Boşboğazı cehenneme atmışlar, cep telefonum nerede? demiş.

Çingeneye beylik vermişler, önce cep telefonu almış.

Cep telefonlu çoban, yoksul beyden yeğdir..

Denize düşen cep telefonuna sarılır.

Dilenciye cep telefonu vermişler, kartını beğenmemiş.

El elin eşeğini cep telefonuyla arar.

Erkeğin kalbine giden yol cep telefonundan geçer.

Haydan gelen cep telefonu faturasına gider.

Ben sporcunun zeki, çevik, cep telefonlu ve ahlaklısını severim.

Ayranı yok içmeye, cep telefonu ile gider.

Görmemişin cep telefonu olmuş, tutmuş antenini koparmış.

Babam Çok gezen mi biLir çok okuyan mı? diye sordu. Bende En çok otobüste giderken kitap okuyan biLir dedim. Bi sessiziLk oIuştu anlatamam.

Bazı insanları hayata baktıkları pencereden itip YARDIM EDİN!! düştü tüh tüh diesim var.

Seni seviyorum sen varsın diye anneni seviyorum seni doğurdu diye babana hayranım senin oIman için annene yardımcı oIdu diye:)

TembeiLiğin 1. KuraIı: istediğin şeyi ayağına getirecek kimse yoksa o şey o kadar da lazım değiL demektir.

Aşkından oIdum nezIe siLiyorum burnumu 100 metre bezIe :D

IQsu yüksek insanlar geceIeri uyanık kaImaya eğiLimiLymiş, şimdi anIıyorum neden uyku tutmadığını off offf akıiLı oImak çok zor yaa :)

Fotoğrafçılar neden hep erkektir biLiyormusunuz? Çünkü kadınlar birbirini çekemezde ondan :)

DeiLnin biri deiLIer hastanesinde banyo yaparken diğerIeri deiLkten bakmasın diye kapıyı sökmüş.

Uzmanlara Göre Soğuktan Korunmanın en iyi YoIu SevgiLiymiş Üşüdün mü SarıIıyormuşun Sevişiyormuşun Geçiyormuş O kadar:)

Öleceğiz birgün, gömecekler, Birkaç gün övecekler, sonra kalan malını bölecekler, Hatta memnun kalmayıp, üstüne bir de sövecekler.

Tadını doğru tahmin edebilmek için 1 haftadır gece gündüz first çiğneyen genç, çenesiyle uçak çekmeye hazırlanıyor.

Ne diye böbürlenip büyükleniyorsun, Doğumun bir damla su, ölümün bir avuç toprak değil mi?

Bir otobüs aşkıydı belki bizimkisi benim yolum son durak seninkisi müsait bir yerdi.

Kendini dünyalar kadar değerli zannedenlere kısa bir not: Dünya beş para etmiyor.

Hayatta gözyaşlarımı hakedecek bir insan görmedim, Ya benim gözyaşlarım gereksiz, Yada uğruna gözyaşı döktüğüm insanlar değersiz.

Mademki yokluğumla daha mutlusun, o halde yokluk, benim bu aşk için büründüğüm son kimlik olsun.

Sabah teIefonumda Günaydın aşkım mesajı görsem Bu teIefon kimin ? diye bağrırım. Bünye aIışık değiL tabi :P

DeiL yatakdan düşmüş kaIkmış yerine yatmış, 10 dk sonra tekrar düşmüş ve demişki, iyiki az önce kaIkmışım yoksa üstüme düşücektim :p

Aşkın çevirdi beni meşküIe geI beraber kaşık ataIım bir tabak keşküIe:)

DostIuğun benim için önemiLdir Sen ağlarsan bende ağlarım Sen güIersen bende güIerim Sen camdan aşağı atlarsan ben güImeye devam ederim:)

Yaptığım herşein basit bir açıklaması var; CANIM ÖYYYLE İSTEDİ OKADAR.

Eğer güzeI bir iLişkiniz varsa sahip çıkın.. Eğer kötü bir iLişkiniz varsa da sahip çıkın bence. Sonuçta ortada bir iLişki var.

SivrisinekIeri anlamıyorum. Direk geI, sok ve git. Kulağıma geiLp de “NasıI soktum ama, HaHaHehe şekiLnde vızıIdamana ne gerek var?

Bir gün temeI uçağa binmiş. Uçakta bir aIman, bir fransız, bir de ingiLiz varmış. Son anda AIman olanın işi çıkınca; fıkrayı iptaI etmişIer.

Ya aşkıma karşıIık ver yada peşinde eskitiğim ayakkabıların parasını ver:)

Geçenlerde bir büfeden bir paket sigara istedim. Üzerinde sigara içmek cinsel gücü azaltır yazan paket bana denk geldi. Ben de dumur oldum ve bir boşlukta bulunarak onu geri verdim bunun öldüreni var mı abı dedim? Evet, yaptım bu salaklığı..

İstanbuldan Rizeye giderken karşımıza bi wolkswogen çıktı. Arkasındaki yazı gülmekten kaza yapmamıza sebeb olucaktı nerdeyse: ben büyüyünce tır olucam..

2007 yılı eylül ayı ve günlerden cumartesiydi. Abim ve ben Laylaya eğlenmeye gittik. O akşam annemi teyzem arıyor ve size gelmek istiyorum diyor. Teyzem bizim evde olup olmadığımızı soruyor. Annemdeki cevap; evde yoklar, Yaylaya gittiler:)

Köyde elektirikler kesildi. Babam da git de şu jenaratörü çalıştır dedi. Benimki de merak ya hemen fırladım yerimden. Kolu çeviriyorum çeviriyorum çalışmıyor. Bu benzini bir kontrol edeyim dedim kapağı açtım. Ama karanlık hiç bir şey görünmüyor. Ben de aldım çakmağı, deponun ağzında çaktım çakmağı. Ondan sonra ne mi oldu? Ne saç ne kaş ne kirpik, tertemiz oldum. Hiç tüy kalmadı:)

Küçükken yaramazlıklarımı annem babama şikayet ederdi. Zavallı adam ne yapsın, bazen öfkeden deliye döner ama bana kıyamadığı için -Deftere yazıyorum bunları! derdi. Hiç unutmam, evde ne kadar dolap çekmece varsa karıştırmış o meşhur defteri aramıştım. Salaklığıma doymayayım.

Küçükken kötü bir şey yaptığında Allah taş eder derler ya. Ben de yeryüzündeki tüm taşların bir zamanlar insan oldugunu sanıyodumm. Onları alır, insanlar basmasınlar diye kenara koymaya calısırdım. Salaklıga bak, o kadar taş topla topla bitmez..:)

İçi benzin dolu bir şişe ile ateşin yanında oturup ve de ateşin dibine sokulup şişeyi de bacak arasına alan ve şişeyi açıp zaten ısınan benzini gaz halini aldığını akıl edemeyip bu benzine noldu diyip alev alabilme becerisini gösterebilen uçtaki salaklar topluluğundanım. Az daha şeyimi yakacaktım :)

Bakırköyde bir kadın minibüsün arkasında duruyor ve bir anda minibüs geri geri gelmeye başladı. Kadın da kenara çekilmek yerine naapsa beğenirsiniz. Minübüsü itmeye çalışıyodu :)) Ve biz de arkadışımla bu olayı karşı caddeden izliyoduk. Hakikaten çok komikti kadın ellerini koymuş itmeye çalışıyor koca minübüsü:)

Bir gün bir arkadaşa iftara gtimiştik. İftardan sonra hep beraber balkona çıkmak için mutfağa doğru yöneldik. Arkadaşlardan biri sigara çıkardı. Tezgahtan yakmak için kibriti aldı, ardından önce ocağı yaktı, sonra da ocaktan sigarasını yaktı! Evet, kesinlikle yüzyılın salağı :)

Kara basma iz olur şarkısını ndaki kara basma yı 4-5 yıl öncesine kadar, kumaş olan basma sanırdım. Kumaş olan kara basma dan değil de bildiğimiz yağış şekil olan kardan bahsedildiğini geç de olsun anladım. Gerçekten salakmışım:)

Aslında Türkçeyi çok iyi kullanmakla övünürüm ama her defasında yaptıgım bir salaklık var. Sevgili bakkalımız Metin Abiden hiçbir zaman bademli magnum istemeyi beceremedim. Adamcağıza her defasında Metin Abiii, bi Mademli Bagnum verseneee.. diyorum.

Ben lisede okula giderken sabah evden çıkmadan annem elime çöp poşeti vermişti. Dalgınlıkla okula getirmişim tabi. Lisedeyken sıraya geçiyorduk ya, benden koku yayılıyordu. Millet benden uzaklaşınca anladım. Elimde çöp poşeti olduğunu anladıklarında ise koptular tabi.

Arkadaşım derste ne diye sorsa beğenirsiniz? Ayın yedisi kaçına geliyor? Tüm sınıf koptu tabi. Nasıl bir salaklık bu?

Anıl adlı arkadaşım Alpere mesaj atmış bana star tvnin frekanslarını yollar mısın diye. Alper ne diye cevap yazsa beğenirsiniz? Valla kontörüm yok yollayamam..

Geçenlerde yolda yürürken bir araba üstüme üstüme gelmeye başladı. Ezileceğim sanıp o panikle kenara koşmaya başladım. Sonra gülmeye başladım, üzerime geldiğini sandığım araba, hareket bile etmiyormuş çünkü. Park halindeymiş. Evet ben salak ötesi bir şeyim ama ne:)

Kucukken mavı gözlülerın çevrelerindeki her şeyi mavi, kahverengi gözlülerin de herşeyi kahverengi gördügünü zannederdim. Tamam, acı gercegı biliyorum, ben de bir salağım.

Sevgilimle yani tanışmıştık. Adaya pikniğe gittik iki arkadaşla birlikte. Faytonla piknik yerine gidiyorduk. Biner binmez faytoncu bir şey dedi. Ben de bana birşey sordu zannedip efendim dedim. Sağolsun sevgilim sana demedi, deh dedi deyince gülmekten faytondan düşecektik.

Cocuklugumda bas dönmesi kavramini, fiziksel olarak başın dönmesi sanirdim. Basim dönüyor diyenlerin kafasini uzun bi süre izlerdim bir yandan da dönmüyor iste diye söylenirdim.

Doksanlı yılların sonu, bilgisayarla yeni tanışıyorum. Bilgisayar almak için bir satış magazasına gittim. İyi bir pc istedigimi soyledim. Özellikleri sayarken bana; -ses kartı onboard mı olsun dediler. ben -hayır, en iyisi olsun. Onbir board yok mu? dedim:)

Hani fırınların tabelalarında Odun Ekmeği Ve Unlu Mamulleri diye yazar ya, küçükken oradaki ekmeklerin odundan yapıldığını sanırdım:)

Patron heyacanla gelerek arkadasim Ahmete cikismaya basladi. Dün aksam dükkani acik birakip gitmissin, ya mallar calinsaydi dedikten sonra ekledi senin kendi dükkanin olsa böyle mi yapardin? Bizim Ahmetin cevabı; Olur mu hiç ya? yapmazdım tabi Güler misin ağlar mısın?



 cizgi
sizden gelen sözler
  1. Yazan: mr. umut 8 - Mart - 2017 Saat: 21:19

    hepsi o kadar çok komikmiş kii okurken gülmeyi unuttum


  2. Yazan: Mehmet köse 8 - Mart - 2017 Saat: 23:45

    valla kusura bağmayın heeeç beyenmedim yav adam akılli bişey yazan yoğmu ya


  3. Yazan: Mehmet köse 8 - Mart - 2017 Saat: 23:49

    Kusura baksanızda olur çünkü kusursuz İnsan yoğtur


  4. Yazan: elinin körü 10 - Mart - 2017 Saat: 13:14

    keyfiniz kaçtıysa annenize sorun,
    bir yerlere kaldırmıştır


  5. Yazan: gizem 11 - Mart - 2017 Saat: 18:54

    +Alo 118 80 mi
    -Evet buyrun
    +Komşunun wifi şifresini öğrenecektim


  6. Yazan: ALEYNA... 12 - Mart - 2017 Saat: 11:37

    hepsi çok güzel yenilerrini bekliyorum


  7. Yazan: emir 12 - Mart - 2017 Saat: 18:35

    -Cem okula sivil gelirse ne olur
    -sivilcem


  8. Yazan: emir 12 - Mart - 2017 Saat: 18:39

    Ben ışığı açık unutunca annem
    demedigini bırakmıyor annem açık bırakınca ne olacak canım insanlık hali diyince kendimi hayvan gibi hissediyorum


  9. Yazan: ayı boğan 14 - Mart - 2017 Saat: 19:32

    Eve gelen misafirin ‘tuvalet var mı? Deyişine ayar oluyorum. Yok biz poşete sıçıp karşı apartmanın damına atıyoz


  10. Yazan: Yunus Karaca 16 - Mart - 2017 Saat: 21:51

    Arkadaslar cok ozur dilerim ama bu para bana lazimdi lutfen kusura bakma.


  11. Yazan: KoMeDYeN 17 - Mart - 2017 Saat: 16:07

    +Alo 155 Polismi
    -Evet Buyrun
    +BuRDa En Az 150′ye Yakın Ölü Var
    -Sakin oL NerDesin
    +MEZARLIKTA :D
    -Tüh Allah Belan Versın Kapat :D :D


  12. Yazan: messi 21 - Mart - 2017 Saat: 12:56

    ben bittim abi simdi PİREYİM


  13. Yazan: Büşra 21 - Mart - 2017 Saat: 16:47

    Cemre yazdığın cümlenin kendince komik olduğunu düşünebilirsin çünkü sendeki kafa kimsede yok. Bide bence hiç bir isimle espiri yapmaya çalışma. Zaten Yapamıyorsun…


  14. Yazan: Aslı nur 22 - Mart - 2017 Saat: 16:08

    B eni çekemiyenler Besmele çeksin ler sayemde imana gelirler / Araba çeker 10 20 ton gönlüm çeker Paris Hilton


  15. Yazan: betül 25 - Mart - 2017 Saat: 19:35

    annemle kavga etmemiz 2 dk arkadan konuşması 25 saat 39 dk.
    mutluluk ne dir ki yastığın diğer tarafındaki soğukluğun yanında
    bir adamı aşk acısı değil annesinin korniş atlamışsın demesi yıkar
    aşk acısı nedir klozetin soğuk tarafına değen ***** yanında
    aşkım simit yer misin
    yerim aşkım
    abi oradan 1 simit 1 orta boy pizza


  16. Yazan: ALEYNA 25 - Mart - 2017 Saat: 20:12

    BAZILARI GERÇEKTEN İNANILMAZ SAÇMA AMA BAZILARI MÜKEMMEL ÖZELLİKLE BETÜLÜN ESPRİ ANLAYIŞI 0 +0 -0 CNM YAA YAZIK


  17. Yazan: komik 28 - Mart - 2017 Saat: 12:34

    Espiri yaptim kelek buna gülmek gerek


  18. Yazan: ADAM KİNG 30 - Mart - 2017 Saat: 11:02

    14 ŞUBAT HAYAL ÜRÜNÜDÜR TEK GERÇEK ADANA DÜRÜMÜDÜR


  19. Yazan: Sema 30 - Mart - 2017 Saat: 15:49

    Sacını o kadar tepeden bağlıyor ki aklı saçının ucuna geliyor


  20. Yazan: Hasret 30 - Mart - 2017 Saat: 20:49

    Bazig lari çok iyi diyerleriyse çok kötü


  21. Yazan: Hasret 30 - Mart - 2017 Saat: 20:56

    Bir gün bir adam bir uydu almirs dama götürünce komsusu görmüs ve demis komsu uydumu aldin adam demis: evet komsu tv satim uydu aldim.


  22. Yazan: Hasret 30 - Mart - 2017 Saat: 21:25

    Güz yazmis siniz ama kusura kalmayin bagzilari saçma benimkine nediyursunuz


  23. Yazan: Yeni bir fıkra 5 - Nisan - 2017 Saat: 23:50

    Bir gün akıl hastanesinde doktorlar deneme yapalım defin bakalım bi gelişme var mi diye duvara bi araba cizmis herkes biniyor bir deli kalıyor doktorlar da bunun yanına gidelim gelişme var galiba demiş deliye sorar herkez arabaya binmiş sen niye binmiyorsun demiş deli derki yaw ne kadar salaklar arabanın anahtarı bende arabaya çarpıp düştüler der :) :)


  24. Yazan: Napcanız 6 - Haziran - 2017 Saat: 00:29

    Adamın birinin kardeşinin ismi:
    Kdmşfiflrlekedicşvohpeğeşemdmld

    İlk önce üsttekini oku öyle

    Bunuda oku:

    Jskldlclcşsşeldnnd

    Tamam bunu hak ettin

    HASAN BOKA BASAN ;)


  25. Yazan: Napcan 6 - Haziran - 2017 Saat: 00:43

    (Bütün cümleleri okuyun yoksa tadı kaçar;) Evet o buyuk an geldi evet komik espiriyi patlatıyorum

    Gülmekten ölmeye hazır olun

    Adamın biri varmış ikinci dönem karnesine 5 düşmüş

    Mezarınız hazır ;) ;) ;)


  26. Yazan: isa 27 - Temmuz - 2017 Saat: 15:36

    Rusça ‘da sıkıIdım skuchayushchiy demekmiş sıkıImam daha iyi


Sayfalar: « 1 [2] Yorumlari Goster

sende gönder


Benzer İçerikler


Neşeli Sözler

Kuğulu Parka gidip kuğuları kimse yemiş mi ßir bakayım, …

cizgi
Komik İsimler

Sizin ülkemizdeki tüm komik isimleri bir araya getirdik karşımıza …

cizgi
En Kapak Laflar

Ağır yola hafif insanla çıkarsan, harcanırsın! Şerefin kadar konuş …

cizgi

2017 En Komik sözler, komik laflar, komik yazılar, komik sözler bu sitede.
Komedi