Teklif Sözleri » En Güzel Teklif Etme Sözleri
komik sözler ana sayfası
ana sayfa en komik sözler





Teklif Sözleri

Teklif Sözleri

Sizler için Diğer Sözler Kategorisi altında Teklif Sözleri hazırladık, yeni 2017 mesajlar ve sözler bulunuyor.

Sayfamızda kız arkadaşa teklif sözleri arkadaşlık teklifi sözleri kısa teklif sözleri facebook, yeni çıkma teklifi sözleri buyrun.

Güldüğüm zaman mutluluğum, ağladığım zaman gözyaşım, öldüğüm zaman son nefesim olur musun ?

Annesinin küçük kzi benim kocaman DÜNYAM olur musun?

Bir Gül Kadar Güzelsin Ömür Vermeye Değersin beni Deli Edersin benimle Bir Ömür Geçirmeye NE DERSİN.?

Şey Hey Sen Baksana 5 dk İçinde Kalpimi Çaldın Biliyormsun ?

Desemki seni seviyorum sende severmisin kimsesiz olan kalbimi sahiplenirmisin

Saraysız kralın kraliçesi olmak istermiydin güzelim

Güzeli güzel yapan edeptir edepse sevmeye sebebtir seni sevmeye bir sebebim olsa bana bir ssans verir misin?

Ekmeyimin tuzu dudağımın suyu gönül bahçemde gülüm gecelerimde yıldız uykularımda rüya kalbimde söz hayatımda anlam olurmuşun SEVGİLİM?.

Varmısın benimle birlikte ölmeye cenaze arabasının arkasına mutluyuz yazıp milleti güldürmeye.

Hist bi bakar mısın bén gönLümü kAybEttim benimLe çıkar mısın?



 cizgi
sizden gelen sözler
  1. Yazan: mankengibikiz 16 - Kasım - 2014 Saat: 19:08

    Gönlümün sultanı başımın tacı ayım güneşim benimle çıkarmısın tatlı böcük.


  2. Yazan: merall 16 - Kasım - 2014 Saat: 19:10

    sahipsiz gönlümü shiplenir misin


  3. Yazan: boşver sevme... 5 - Aralık - 2014 Saat: 03:07

    ögretmen saygı demektir saygıya karsı beygirlesmek ise edeb yahu demeyi bilmektir


  4. Yazan: ben sende kaldim 5 - Aralık - 2014 Saat: 03:11

    gece gece yemek aramak =anneyi uyandirmak demektir


  5. Yazan: k.maraş 17 - Aralık - 2014 Saat: 16:39

    Hişt güzelim bakarmısın benimle çıkar mısın?


  6. Yazan: betul 10 - Ocak - 2015 Saat: 21:16

    Hep seni dusunuyorum seni hic unutamiyorum bir kere de olsa seni tanimak istiyorum benimle cikmani diliyorum ne dersin ?


  7. Yazan: sana aşığım 16 - Ocak - 2015 Saat: 19:30

    Aska inanıyorum bir gün geleceksin bana seviyorum seni


  8. Yazan: benben 31 - Ocak - 2015 Saat: 01:08

    seni seviyoru. sana asigim.sende bi seviyors..an benimle evlenirmisin…..bebegim


  9. Yazan: Zeyneb Qedirova 17 - Şubat - 2015 Saat: 14:37

    hic evlenmiycem cun ki asker olucam


  10. Yazan: baymisafir 2 - Mart - 2015 Saat: 17:39

    Sol yanimda taruman edilmis kocaman bir bahce var. Gönlümün bahcivani olurmusun ?


  11. Yazan: nazmi 14 - Nisan - 2015 Saat: 21:41

    ne guzel bir yuzuz var sanki bir ciceksin sana tek bir sorum var benimle evlenir misin?


  12. Yazan: nazmi 14 - Nisan - 2015 Saat: 21:45

    hayat sen olunca güzel be. her seyin keyfi senle cikiyo


  13. Yazan: nazmi 14 - Nisan - 2015 Saat: 21:49

    balkondan disari baktim 2 kedi gordum. bosver diyip iceri girdim bu sefer televizyonda 2kus gordum. nasil dayaniyim yokluguna soyle.6-D


  14. Yazan: arkadaşlar 21 - Mayıs - 2015 Saat: 14:15

    +benimle çıkarmısın
    -evet amabi şartla
    +şartın ne
    -çantamı taşı


  15. Yazan: delilveserdar 21 - Mayıs - 2015 Saat: 14:16

    +benimlen çıkarmısın
    -evet çıkalım
    +nerereye
    -bahçeye


  16. Yazan: ereğli merkez giremez herkez 1 - Aralık - 2015 Saat: 22:31

    saat kaç diye sorduktan sonra bu saatten sonra benimsin diyesim var


  17. Yazan: lolz tayfun 11 - Aralık - 2015 Saat: 08:12

    Hayat ani ölüm fani birkerecik versen ne olur yani ?


  18. Yazan: 1234554 25 - Aralık - 2015 Saat: 14:03

    hayalimdin geleceğim olacaksın


  19. Yazan: esrammm 25 - Aralık - 2015 Saat: 14:04

    seni seviyorumm ramazan


  20. Yazan: sevmiştim 19 - Ocak - 2016 Saat: 10:02

    Kimi seviyon dedi aynaya bak anlarsın dedim

    POYRAZIMMM )))


  21. Yazan: birsöz 4 - Şubat - 2016 Saat: 13:20

    +merdivene çıkalım mı
    -hangi merdivene
    +senin kalbine çıkan merdivene


  22. Yazan: nuriş22 10 - Şubat - 2016 Saat: 08:53

    sana melgim desem olmaz uçar gidersin sana çiçeğim desem olmaz solar gidersin sana ceylanım desem olmaz kaçar gidersin sana teklif etsem evet dermişin :)


  23. Yazan: nuriş22 10 - Şubat - 2016 Saat: 08:55

    buda etraftaki odunlara ders ol sun bre..:))


  24. Yazan: nr mls 14 - Mart - 2016 Saat: 20:25

    seni seviyorum MeLiSaM


  25. Yazan: kaptan KaaN 14 - Nisan - 2016 Saat: 15:55

    Sana ne çiçeğin ne gülüm ne de canım derim çünkü hepsinin bi sonu var ruhum desem benim ruh kızım olurmusun


  26. Yazan: kaptan KaaN 14 - Nisan - 2016 Saat: 15:56

    Ruh ikizim olurmusun


  27. Yazan: Melike 30 - Kasım - 2016 Saat: 18:10

    Elma dersem çık armut dersem çıkma diye ôğrettiler bize benimle elma lütfen, Melıke’yi sev o seni seviyor


  28. Yazan: arif 27 - Aralık - 2016 Saat: 18:55

    Şimdi doğru bir seçim yapmaya benimle birlikte olmaya ne dersin?


  29. Yazan: Arif sağlam 27 - Aralık - 2016 Saat: 18:59

    Ben seninle bir ömür birlikte olmaya
    Kaprisine katlanmaya hazırım,
    Şimdi sen doğru bir seçim yapmaya
    Bir ömür benimle olmaya hazırmısın?
    {Çiğdem yılmaz}


  30. Yazan: Arif sağlam 27 - Aralık - 2016 Saat: 19:17

    Senin bana verecek olduğun sevgi benim sana verecek olduğum paradan daha önemli.şimdi sana söyleyecek tek bir cümlem var {benimle olmaya hayatına benimle devam etmeye ne dersin?}
    Çiğdem yılmaz


  31. Yazan: Arif sağlam 27 - Aralık - 2016 Saat: 20:13

    Benle olmaya,ömrüme ömür katmaya,mutluluğumun sebebi olmya,
    Şimdi sana soracağım soruya evet demeye ne dersin?
    {Çiğdem yılmaz}


  32. Yazan: Arif sağlam 27 - Aralık - 2016 Saat: 20:16

    Ölümüm olmaya ne dersin?
    {Çiğdem yılmaz?}


  33. Yazan: mmt 30 - Aralık - 2016 Saat: 20:47

    Valla ister cik ister cikma karar senin sen olmadin baskasi. Tenefuste gelip cevabi alirim


  34. Yazan: afzzz 12 - Ocak - 2017 Saat: 19:17

    Bu akşam sensizliği anılara sardım içtim kaybettikten sonra anlıyor insan meğerse hiç kimseyi senin kadar sevmemişim ah bi dönsen en güzel yerinde biten bu rüya yeniden başlar istersen.


sende gönder


Benzer İçerikler


Özlem Sözleri

Kalbimde 3 çiçek yetiştirdim. Sevmek, Sevilmek, Beklemek. İkisini Sana …

cizgi
Kötü Sözler

HiÇ Bi KıZıN TeRKeDiŞi üZMeDi BeNi aMa KaRDeŞiM DeDiĞiM …

cizgi
Skype Sözleri

Feleğin bir türlü dönmeyen çarkı umudun gizli elleriyle döner. …

cizgi

2016 Komik sözler, komik laflar, komik yazılar, en komik sözler bu sitede.
Komedi